Visa mig lite vårtecken nu då..

Jag var inte ledig idag som jag först trodde men det känns helt okej.
Minst lika skönt att vara ledig imorn så det här blir nog en bra dag det här också.
Får se hur bökigt det blir att cykla bara.. snön gjorde ju inte underlaget bättre men.
Har hunnit med en hel dle på morgonen..som vanligt :P
Kirre brukar vara dukigt med matlåda och hann hon göra det på morgonen fast hon börjar tio så hinner ju jag också.
Det har jag gjort.. falukrov och mackisar emn jag hade velat ha wookisar också men det hade jag inte.
Kirre hade!
Jag har ätit frulle med, det blev två mackor med rå falukorv på och lite nyponsoppa.
Frukost materialet var inte det bästa så det är väl dags och handla lite.
Nu har jag bara en liten diskhög som jag måste ta itu emd och ta på mig ett par jeans då.. sen är jag ready :)

Ikväll är det premiär för Desperate housewifes.. weeeii ikväll kan jag pusta ut!
Nej nu ska jag faktist sätta lite fart så jag kankse slipper stressa iväg som alla andra dagar..
Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0