Våren har knackat på.

Idag har jag tagit mig igenom dagen med ett leende på läpparna.
Luchen blev räddad när Carro och syster klev in på jobbet. Strålande ladies.. tack för det!
Jag hade skit tråkig matlåda med mig som jag inte alls var sugen på men jag hade tänkt äta den ändå och unna mig en glass sen men det behövdes inte.
Det blev kyckling focacia på wayne's med dom istället och solen har lyst hela dagen!
Jag gillar't.. :)
Tjejerna kom inte bara in och såg snygga ut utan dom delade med sig av sin ögonshopping.. dom hade hittat massa snyggt dom ville ha.
Heels på bianco såklart.. veckan innan lön :P
Den som spar han har!
Ikväll är det i alla fall premiär för Rent hus så det ska jag minsann se och sen är det Grey's.
Och imorn är det jag som är ledig... fett skönt!
Någonting ska jag göra i alla fall. Kankse en lång prommis.. om mp3:n är med mig. Idag var den faktist det hlea vägen till och från jobbet. Jag log :)



Carolina.. den ljuva och fina :P Eller något haha men jag däremot både blundar och ser korrklippt ut!
Men det bjuder jag på.. så lycklig i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0