*What a night.. what a feeling*

Inget bloggande alls under helgen.
Det var fullt upp helt enkelt.

I lördas var det the big night med modevisning på Birger.
Vad ska man säga, hela dagen var över förväntingar faktist och jag hade höga förväntingar :P
Det vart så jäkla lyckat!
Förkrök hos Emma och Johan med massa okända och några välkända ansikten.
Modevisningen var jätte bra, snyggt upplagd med snygga modeller.
Buffén var precis det vi hade hoppats på haha..
Holmlunds måste man ju ge cred. Jag älskar mitt jobb!
Mina snygga vänner kom ju dit.. Carro, Fridis och Carla m.fl. tyvärr så missade vi Jossan men däremot så dök Andreas upp och överaskade mig :) Älsklingar det är just vad ni är!
Dans dans dans.. det blev mycket dans, bra musik vad mer kan man begära!?
Gratis är gott. Gjorde inte av me den spenn på hela kvällen haha.
Allt var värt tamme fan.




Några av dom snygga modellerna.

Igår var det lugna gata.
Jag och Kirre var på visning igen. Vi var nöjda.. orkar inte lägga för mycket energi på det- vi är intreserade, ska buda och mer med det är det inte.
Nu har vi betalat halva boendekostnaden för Gotland. Riktigt skönt. Resten betalas den 25:e och sen är det bara färjan kvar som ska bokas och betalas.
Så nu blir det lite snålt dom sista veckorna men det är det värt alla gånger..
Beck igår var rikigt bra.
Det va massa bra teve igår i för sig.
Wipeout var bra.. underhållande!
Gossip var också bra.. jag såg tom. one three hill som jag oftast glömmer bort.
Till teven gjorde jag i ordning mackor och smoothies :) Det var smarrigt.
Ja sen var det inte så mycket mer kvar att skriva.
Slänger upp lite bilder som jag som vanligt har snott från Kirre :P





Jag hade som ni ser den rosa dressen från Lipsy. Tack syster för att jag fick ha den!
Kirre hade ett svart fodral från Tiger som satt som klippt och skuren och väl matchat med rosa heels och rosa kuvertväska.. tyvärr så var jag allldels för självupptagen och glömde helt enkelt bort att fota min vackra syster tillsammans med sällskapet!
Mitt fel. Men så var det med det..




Snart bär det av till jobbet.. so that's it for now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0