Are you fejk.

Det är typ en och en halv månad kavr tills vi flyttar!
Inte alls lång tid egentligen men helst av allt skulle jag vilja flytta nu förstås.. packa ner allt i kartonger- ja, jag tycker det ska bli jätte kul :)
Gud vad jag kommer tjata om det här nu.. folk kommer ledsna haha men det kan jag inte hjälpa för nu är jag i extas och världens lycklaste.
Det kommer vara sommar eller vår i allra högsat grad när vi flyttar dit. Två flugor i en smäll (?)
Jag döööööör!
Vilken jävla sommar.
Köpte lägenheten, flytta in i lägenheten, må bra, fylla 21, bli faster en gång till, a fyller 25, åka till Gotland och må ännu bättre... alla dagar på den här sommaren ska bli värda.
I maj händer det jämt så mycket och i år kommer det hända extra mycket hihi!
Jag längtar till alla mysiga stunder vid ån, fika på uteserveringar med mina ladies, åka och bada.. sitta hemma på vår balkong och bara njuta!
Allt!

Nu har jag sagt upp mitt telefon abonemang också.. så vi flyttar med syrrans.
Bokade ny tid på baken med våran rådgivare eller vad man kallar det.
Det går bra nu :)


Dushad och fräsh. Håret är åter igen platt som det ska vara.
Carro och Jossi pratar ju om att göra läpparna snyggare haha och jag är jävligt sugen jag me..
För att göra bobisarna kommer man ju få lov att spara i en evighet känns det som men läpparna är ju inte samma prisklass direkt såå hey why not :P (?)

Men har man väl gjort det en gång så blir man väl hooked som med allt annat man provar ;)
Hårförlängning? Hooked haha..
Lite fejk tycker jag inte skadar ärligt talat :P
Well well.. Kirre gav mig lite nya fräcka sånger imorse som jag måste pumpa lite nu och överösta tvättmaskinen!




Detta är väl ett praktexempel.. hon har det där pepsodent smilet som jag strävar efter :P Snyggis Serri som nu har joinat bloggvärlden!
serritimes.blogspot.com
(Jag vet inte hur man kirrar en länk haha)

Laaater beautifull.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Lätt, läpparna.

Vi gör det allihopa :D

Lets improve our gang-image a bit :P

2009-03-12 @ 20:26:08
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha hell yeah why not :P

2009-03-12 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0