Jag blir lycklig av att tänka på det.

Bästa kvällen på länge.. på många sätt!
Det var så jävla mycket ös hela tiden- hos Kirre, på Gillet, på Bj..everywhere!
Lina var med för första gången på år tror jag? Det ägde :P Vi ägde!
Jag och Kirre hade en prefekt start på kvällen hemma hos henne.
Snyggis Frida kom tillslut förbi hon också.
Vi chillade lite.
Kvinnan körde ner på staden haha :)
För min och Kirres del blev det premiär för Gillet när vi mötte upp alla ladies där.
Det var inte sista gången jag var där..
Mycket folk och jag hade världens bästa humör och precis lagomt alkoliserad blev jag :P Säger man så?
Det var fett!
Första kvällen på en evighet som alla tejer skulle ut- tillsammans, på samma ställe!
Tyvärr försvann Carolina aldelles för fort men det ska bli fler kvällar som denna så det kan tas igen, right?
Kvällen avslutades när vi var på topp..
Jag Kirre och Lina körde en favorit i repris och köpte korv utanför dansstället och efter det bar det av hemmåt till Kirre igen.
Så mycket skratt..
Älskade vänner vilket liv vi har.
Att jag inte sov hos Kirre.. det stod mitt namn skriver på soffan men jag cyklade ändå hem.
Det var värt det när jag var hemma.
Tack som fan för en jävligt lyckad lördagkväll i uppsalas nattvimmel..

Bilder kommer sen I promisse.. Men det är ju Kirre som har dom satte.
Söndagen har bestått av lite ett av varje faktist.
Jag ochälsk svullade Max framför vasaloppet imorse.
Ner på stan sen för att pröva dom där snigga klänningarna på mitt jobb.
På lördag ska vi nog vara något extra :P
Det är modevisning på Birger btw den 7 mars. Kom dit och se Holmlunds visa upp vår & sommarmodet!

Efter det tog jag bussen till syster med mami för födelsedags fika.
Jag älskar att vara med mina gullegrisar och dom älskar faktist att vara med mig :)
Det var tårta och bullar och kakor och pussel och spel.. och nu sitter jag hos mami och hon och jag väntar på att dadi ska bli klar med söndagsgrytan.
Men nu ser jag att klockan tickat på så vi kan nog röra oss snart.
Jag måste ju hinne hem till Gossip.
Missa inte Beck ikväll, jag kommer sitta bänkad och förhoppningsvis med något gott :)
Kirre bangade på middag för hon skulle köpa kinamat den jäkeln. Lyllo.
Okej men dåså.. liten uppdate i alla fall!
Later I hope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0