A lot on my mind.

Ännu en vecka som snart är pase.. allt går i en rasande fart ibland :)
Igår var det shopping dags igen men jag var duktig.
Köpte inte så mycket.. handlade bara på jobbet tror jag (?)
Ett par hasbeens.. trädojjer altså ;) Äntligen mina! Ska ha ett par till och jag kommer bo i dom i sommar I think.
Dom är hel sköna, skenet bedrar och tom. min darlin godkännde dom och tyckte nog inte att dom bvar så pjåkiga ändå.. ellerhur älsk :P
Men det var inte färdigt än.. jag la ju undan ett par svarta beauties på Bianco som jag och syster nu delar på.
Syrris har fotat sin shopping så dom hittas där.
Sen fyndade jag ett par Hudson jeans för 399 :-
Kliar mig i huvudet,, vad mer då?
Två toppar som jag tror att jag ska lämna tillbaka imorn.
En svart trench.. ganska kort och lite a-formad modell. I like it.
Sist men inte minst en skepparkavaj/kofta.. en fejk Busnel helt enkelt. Jag erkänner! Meen jag har redan en kofta från Busnel i marint och när vero moda kommer med en snarlik modell och inte äns är hälften så dyr som originalet så slår man till :)
Hade den på mig idag och den kommer jag få stor använding av.
Ja, sen va det nog inget mer.. ett par briller från gina och en topp men toppen lämnades tillbaks för det var bara ett impulsköp ;)
Jag gillart.. ååh vad jag gillart!
Inga slitna jeans än dock. Har inte kikat bikbok men jag borde kankse.
Fick ju tag på ett par från gina som jag bokstavligt talat älskar frammifrån. Baksidan är en helt annan sak så dom lämande jag tillbaka.. Glöm dom!

Okey, det blev en hel redogörelse om bara shoppingen som i sig var väldigt liten.
Nu ska jag hålla i slantarna. Har betalat Gotland så det behöver jag inte tänka mer på.
Ska sätta in en slant på sparkontot också.
Mer då?
Inger mer och säga.
Jag vill flytta nu nu nu  nu nu nu haha.. NU (?)
Brandmansfest på lördag. Jag och min sirra. Vilka mer? Gillet och Birger.. hur låter det ladies?
Nä jag ska sluta nu innan det blir ännu längre och tråkigare och tjatigare.
Jag ringer min sirra istället :)
Sleep tight lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0