The weather makes me a bit confused.

Tisdag morgon.
Jag är förkyld.
Näsan rinner på mig.
När den gör det är det väldigt irriterande att jobba.
Jag jobbar idag.
Halv tolv till sju.

Okej.. vad är det för väder egentligen? Vaknar upp och inser att det är väldigt soligt ute igen.
Äntligen lixom. Men så bra var det kanske ändå inte.
Termometern visar fjuttiga 1,5 plusgrad och det har snöat nu på morgonen.
Vet inte rikigt vad jag ska välja för kläder.
Vill värkligen inte bli dragandes med den här förkylningen längre än nödvändigt nu så.
Tror ändå det blir leggings och tygskor och trench.
Det kommer säkerligen bli en seg dag på jobbet. Dagen innan lön :S
Imorn däremot.. oavsett folk i butiken komemr ju jag vara på mycket bättre humör när kontot fylls på :)
En dag ska jag väl stå ut.

Tror inte jag har så mycket mer på hjärtat just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0