Tack tack..

Jag blir mer och mer tacksam för mitt jobb :)
Idag kom nudie Erik på besök och lovade alla i personalen ett varsitt par jeans!
-Är det sant.. sa jag haha.
Jag blev jätte gald och det kom så passande. I lördags prövade jag en massa jeans och bla. annat ett par skit snygga nudie jeans. 
Tight long john - heavy worn stretch.
Dom kommer sitta som en smäck i sommar.. ljusa och snygga :P Hade tänkt unna mig dom till våren så det blev jag ju super gald för!
Lyllo oss va.. oss som jobbar på Holmlunds! 
Det uppskattas värkligen med leverantörer som är roliga att jobba med!
På torsdag kommer Tiger och hälsar på oss efter jobbet och det ryktades tydligen om en ev. utgång efter det.
Vem vet, vi får väl se om det blir ett besök på stocken för oss (?)
För övrigt gick dagen bra idag också.. våren hälsade ju på idag kan man säga.
Det upptäckte jag redan när jag cyklade ner och kände hur solen faktist kunde värma lite.
Härliga känslor.
Att kunna slopa dunjackan utan att frysa.
Såg hur folk kom in med solglasögon och önksade att jag också fick strosa runt på staden i det :)

Nu väntas varma mackor.
Fett gott.. har skinka, ost, räkstuvning, tomat och annanas på mina.. smarrigt haa?
Ikväll är det bra teve, Bygglov eller Linda Rosing men det vägrar a att se så det brukar bli Bygglov haha... och ärligt talat föredar nog jag också det! Efter det är det ju desperate och sen Christine.
Men jag måste ju tvätta håret ikväll också, om jag inte blir ledig imorn med är väl tveksamt?
Eller.. syster jag anropar haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0