She got her body on fire

Crossfire - On fire Om jag poppar?

Sånt jävla darg i love it!
Man vill inget annat än att få sin kropp i rörelse som dom får i videon haha..
My gäd dom kan shejka :P
Nu ska jag ut och power-walka tänkte jag!
Fick sån jävla energi när jag fick hem lite nya låtar :)
Och jag kan ju inte ligga på sofflocket och lata mig bara för att Kirre inte va ut på sin lediga dag.. jag har lite mer jobb framför mig så då är det bara sätta fart på fläsket!
Vill man så kan man fan och i sommar vill jag vara fitt och loosa några kilon..
Frågan är om man törs ta joggingdojjerna eller om man blir blöt om fossingarna då?
Jag kunde faktist få upp farten i mins snowjoggings sist så det går säkert idag me!
Kanske kan ta willys på hem vägen? Bäst jag ger mig iväg.
Wish me luck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0