Rullande diskotek

Jag har glömt att skriva en sak.
I förr går kom en kille.. eller kille och kille, man fram till mig på jobbet.
-Nu känenr jag igen dig sa han. Känner du inte igen mig?
Det gjorde jag inte rikigt och sånt kan vara lite jobbigt.. men det var inte det här.
Jag kopplade ganska fort om man säger så.
Det var det störtsköna taxikarl som körde mig, Kirre och Matilda gratis för några helger sen och pumpade muzik som fan!
Blow my wisthle..
Han körde the whistle song och alla vart helt galna haha.. bara öste och öste!
Det var kul som fan.. jag kände igen hans flin!
Där stod jag ock flinande för mig själv sen på jobbet när han gått..
Han sa att hans bil var disotaxin och det märktes sa jag.
Hoppas man stöter på han igen, jag tog ju inget nummer :P Men han sa att kör oss gratis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0