Om jag fick önska mig något..




Systeryster hittade dom här läckerheterna på nelly..
Sommarönskelistan finns :)
Man kan inte få för många bikinis och ingen är ju den andra lik :P
Sen borde vi ju starkt överväga att skriva ut dom här bilderna och ha på kylskåpet för att bli lite peppade :P
Kirre har redan bilder på sin kyl men dom här borde sättas upp på min kyl!
Innan jobbet ska jag springa in på Vila och vara lite spion.. har sett ett fint linne där som vi borde beställa hem till jobbet.
Det är perfekt.
Nu ska jag pyssla med det sista och sen är det dags att dra.
Trevlig dag allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Hertiginnan Anne von Porat

är det du på bilden?

2009-03-21 @ 15:54:07
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0