Ny garderob- nytt liv.

Jag får spader på våran garderob just nu.
Den är så jävla proppfull så det är inte klokt.
Jag får inte in en pinal till.. inte en enda galge ledig.
Sist jag shoppade loss så blev allt liggandes på byrån i en hög och lite hängades på stolen.. träligt värre.
Rensade torkställningen nyss och hade tänkt hänga in men det går ju inte för jag har inga galgar och alla kläder hänger redan minst dubbelt :S
Nu ligger det på stolen i sovrummet.
Så vad ska man göra med den rena tvätten då.. den blir som vanligt numera hängade just där- på tork.
Suck.
Golvet är fullt med skor och kuddar och hantlar och annat skit som inte borde vara där känner jag..
Vad ska jag göra (?)
Hatar ju att ha kläderna vikta i lådor och jag har ju inte plats där heller så..

Sicken tur att det blir ändring på det snart då när vi flyttar säger jag.. wiiiiie det kommer bli super!
Förvaringen är a och o typ.. och den nya klädkammaren kommer vara topp organiserad.
Det är två hyllplan där ovanför varandra.
På den första blir det nog en hel del heels och på den andra massa massa fina förvaringslådor :)
Det ni :P




Så här ser det altså ut nu och det gillar jag inte.. ussha.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Sluta klaga syrris, du vet ju hur JAAG har det.

Ingen klädkammer över huvud taget!!

2009-03-12 @ 20:23:59
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0