Något att se fram emot.


Slängde in en liten beställning på H&M :::



Den vita bikinin har jag beställt fast i svart :P Velade lite men jag har faktist ingen svart bikini så det blir nog bra.. det syns inte så bra på liten bild men det är paljetter på den- I like :)
Gillar den mönstrade också men den såg inte lika rolig ut när den inte satt på, fast de är ju på den ska sitta så.. senare kanske.


Sen blev det även ett par svarta shoes. Ville ha dom förra sommaren men jag var för sent ute.. inte denna gång :P
Dom kommer i maj så det blir perfekt. Syrris beställde också så frakten blev totalt på ynka 39.90 :-
Jag är lycklig haha.. Kirre är ju sugen på en nylly beställning också. Jag ska ta mig en titt vad som finns så får vi se.
Skulle vilja ha ett par gladiator sandaler också men det kan man i för sig köpa här i uppsala som Kirre sa :)
Bara man hittar några och har pengar på fickan då haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0