Mycket minnen som följer med oss.

Förra våren.. kom inte den ännu tidigare?
Vi flyttade ju in den första april och då var våren här alla gånger och det var varmt ju..
Visst va det så? Inte hade vi några jackor då heller när vi sprang emellan mamsi och papsi med alla flyttlas..
Kirre och jag och så Carro som hjälpte oss hela dagen :P
Åh vad jag minns den dagen.. shit vad lyckliga vi va!
Dagen efter var det ikea times och rusta :) Ååh men snart är det dags igen..



Mycket som har hänt på ett år :)
I år kommer födelsdagen firas på Bellman! Det ni.
Det kommer bli så mysigt och bo med Kirre.. jag längtar. Dubbelt av allt igen.. alla skor och käder :P

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag längtar ocksåå.

Efter att kunna cykla hem från stan och köpa med oss sushi hem.

och äta tillsammans ch alltid prata :))

2009-03-18 @ 21:57:08
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0