Morning guys

Moorning!
Det är redan Fredag.. tycker veckan har gått jätte fort.
Idag blir det nog bara let's dance och kanske nått smarrigt till middag (?)
Jag laddar för imorn istället the Big night.

För den som har undgått informationen så skriver jagd en nu.. bättre sent än aldrig :)
Imorgon Lördag den 7 mars så har Holmlunds modevisning på Birger Jarl.
Mingel, buffe' samt dryck väntas från kl. 21.00
Modevisningen börjar runt 23.30 och fina översakningar kommer delas ut från märken som Mouli, Nudie och Björn Borg!
Be there :P

Som sagt då så är jag tillsammans med alla andra på mitt jobb jätte taggade och tror på en sjukt trevlig kväll.
Kvällen till ära vill jag inete se ut som vilken kväll som helst och de var min kära syster också enig om så igår köpte vi
oss varsin partyblåsa :)
Endast det snyggaste duger.. det blev en liten svart från Tiger och en liten rosa från Lipsy :P
Vi har inte bestämt oss hlet än men just nu lutar det åt att jag blir rosa imorn.
Båda två är skit heta så..! Ni ska få se haha.
Idag börjar kneget 11.30 för min del. Stängning och så kankse jag pallrar mig hem till Kirre idag då för lite mat i magen.

Kunde ju vara väldigt mysigt om jag tänker efter.

Ska ta fram lite frukost nu och se om jag hinner se lite barnis på teve.


 

Men innan det.. a Big deal.

Igår bokades boendet för v.29 Stockholmsveckan på Gotland :P Weeeeeeeiii

Frida kommer ta oss ner till Gotland by herself bokstavligt talat nästan.

Hon var lika het som oss på ideén och ville också ner och leva livet.

Vilken jävla dröm.. åka bil ner, just the girls:P Ååh det kommer äga!

Just det boendet måste jag berätta om.

Det är en radhus lägenhet.

Två uteplatser varav en är inglasad om jag inte minns fel (?)

Grill, micro, tvättmaskin, kabelteve rubbet haha.. inte för att vi ska sitta där och hecka och glo på teve men det är sjkut bra och ser enligt min syster och Fridis skiit mysigt ut.
Gångavstånd till kärnan... JAAAAAAAA!

My gäd allt är fixat!


Kommentarer
Postat av: Kristina

JAAAA... Vi säger bara JAA.

Nu är det klart

2009-03-06 @ 09:53:05
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0