Mina danspartners och jag.

I lördas var det fest. Igen :)
Jag var omgiven av snygga tjejer hela kvällen.
Hem till Kirre var jag visserligen först men sen kom den ena efter den andra.
Tack mina bästa Matilda, Carro, Kirre och Jossan. Fan vilken lcyka ni ger mig.
Kvällen blev hur bra som helst.. Tyvärr var det den kvällen som sommartiden ställs in så vi fick en timme mindre men som tur var så var alla andra vi fick maxade med skratt och fina ansikten.
Det gjorde igenting när man ser på det så :)
Så nu är det faktist sommartid vi rättar oss efter.
Solen har ju faktist varit framme och visat sig idag men inte så långa stunder och dom vindstilla stunderna har heller inte varit så många dessvärre.
Typsikt uppsala väder. När våren kommer så kommer även vinden hack i häl.
Nåja, jag kom ut på en promenad idag i alla fall.
Pluggade in lurarna i öronen och på med brillerna.. när det behövdes.
Power-walk ut till gamlis med sen fick jag vända för det är fortfarande blött och lerigt där ute.. hoppas det torkar snart.
När jag flyttar, om en månad, då hoppas jag det är torrt där ute för då ska systrarna bränna av många vänder dit ut det säger jag då bara haha :)
Efter lite luft svängde jag förbi mamis place och käkade lunch och pratade om hennes helg i ume.
Hon visade mig sin ny köpta spikmatta. ska tydligen vara väldigt bra för kroppen att ligga på.
Lär ju prova den!
Men min lediga dag är inte slut än.. ska hänga upp tvätten och göra lite middag sen.
Chicken bitts och ris blir det och ikväll är det äntligen dags för Färjan igen :) :) Wihuhuhu.
Men varför heter det Färjan 2 nu.. en ny säsong av Färjan bara, ellär ?
Det ska vi i alla fall siiiii haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0