Middag hemma eller hos dig?


Okej jag är hemma igen.
Det var skit jobbigt att ta sig runt högarna.. hela gamlis området var ju slask så det var lite segt.
Man kunde ju inte hålla någon högre fart inte men jag försökte och veva desto mer med armarna ;)
Jag blev blöt om fossingarna men det var skönt att få lite luft och motion och tid att tänka!
Nu vill jag värkligen sätta fart på kroppen men jag vill ha resultat annars ledsnar jag direkt.
Kör hellre väldigt intensivt under en kortare period än att behöva tänka på tränig och kost hela tiden..
Magen ska bli platt som en pannkaka haha och armarna ska tajtas till.. det är mina största mål sen skulle det inte skada om låren kunde stramas till lite under tiden jag jobbar på det här!
Jag är fullt medveten om hur min kropp ser ut och jag spänner självklart magen här och likaså armen.. men mina armar kan se ganska maffiga ut på både gott och ont :P
Musklerna skaffade jag under fotbollstiden.. dom finns kvar men har blivit lite gömde kan man säga :)
Men dom finns lite här och där faktist!




Svängde förbi willys på hemvägen och handlade.
Nu kan jag svänga ihop club sandwich om jag vill men jag är ju lite sugen på att äta nått gott hos Kirre också..
Får se vad mami ringer och frestar med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0