Måndag.. påt' igen bara.

Idag börjar jag 11.30 men fick ingen sovmorgon för det.
Uppsalahem var här och besiktiga lägenheten.
Drygt och behöva måla tillbaka till vitt i sovrummet.. men men. Inte helt oväntat.
Jag har ätit frukost men jag blev proppmätt på en macka och lite yoghurt.
Hade tänkt ta en semla sen men det orkar jag nog inte idag heller.. inte nu.
A köpte semlor igår till Beck men jag orkade inte min.. jag orkade inget snacks alls.
Men filmen var bra.. jäkligt bra tycker jag fast jag var farligt trött under nyheterna :)
Ussh jag är seg idag.. ingen jobblust just nu faktist men den kanske kommer.
Har stängning idag så jagh kommer hem sent.. kanske ledig imorn? Det vore skönt!
Nu ska jag ta itu med disken och vika in lite ren tvätt.. sen ska jag väl klä på mig.

I lördags hade jag en kjol från Gina T och bodyn likaså.
På fötterna hade jag mina favvis heels från Nelly och jag höll mig på fötterna hela kvällen tror jag :P



Kommentarer
Postat av: matilda

Ska ni flytta här ifrån?

Åh måste man måla vitt alltså? Va drygt vi som precis har målat en svart vägg.. haha svårt att måla över svart.. Vad har ni för färg?

2009-03-02 @ 11:59:51
URL: http://matuldan.blogg.se/
Postat av: Kristina

Du var finast ju Syrris!

2009-03-02 @ 16:26:27
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Yes we are living last april :P

Vi har mörk mörk lila men tanten trodde det var svart så det måset målas om.. haha drygt I know.

2009-03-02 @ 21:08:53
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0