Making a lovely dinner, baby..


Middagen igår bestod av maffiga räkmakor och det var alldeles för länge sen som jag åt det.
Sjukt gott.
Hos Kirre bestod middagen av club sandwich och jag blev lagomt frestad!
Funtar självklart på att inte vara sämre själv och göra det till middag åt oss ikväll.. vad tror du om det baby?


(Kirres såg så jävla mycket godare ut..)

Men nu blev jag i för sig bortbjuden på käk hos Kirre av mami.
Hon ringde nyss.
Mami sov hos kirre inatt och kommer göra det inatt också.
Varför?
Det ska jag berätta. Hon har fått oinbjudet sällskap kan man säga och det är inte första gången heller.
Hon har återigen en mus inne i lägenheten.. det är sant!
Och hur ofta händer det då?
Det är så jävla äckligt.. mamma hatar möss och råttor och allt vad finns! Så har hon en inne i lägenheten nu och vart den jäveln är nu vet man ju inte!
Igårkväll gick hon upp ur sängen för att slänga apelsinskal.. hon hade lagt sig och allt och skulle sova men hon gick upp för att  slänga apelsinskalet i soppåsen och upp ur påsen hoppar en musjävel.
Kan du fatta panik!?
Den nuddade hennes hand!
Låste in sig på toan, grät sen var det bara att ta en taxi till Kirre.
Jag lider värkligen med henne.. så jävla otur altså!
Ussh vad jobbigt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0