Just hang around for a while.. chilling.

Tvilling time basicly.
Vi har glott på the Hills hela dagen oh nu har Whitneys egna show börjat istället.
We like it.
Tjejerna lever ett sånt jävla liv. Alla förstås men det är ju någon av tjejerna man skulle vilja byta med..
Till sommaren ska jag utan tvekan sätta i håret så det blir lite mer permanent och förhoppningsvis lättare att jobba med!
Jag avundas L.C Audrina och Heidi :P Men vem gör inte.. (?)

Snart är det middagsdags med trevligt sällskap.
Vi ska möta upp Matilda på stora toget 17.45 sen väntas god mat :P
Det här restaurang besöket innebär ju att vi missar Gossip men det kan jag ha överseende med.
Borde hinna hem till Beck.
Snart ska jag äta.
Trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0