Hjälp mig att uppfylla mina drömmar


Idag behöver man inte en termometer för att se att det är plusgrader ute.. men jag har en och den visar ju + 5.2 så det är plusgrader ute idag.
Det är inte varmt men det är varmare och snön smälter. Jag hoppas värkligen att det fortsätter att vara milt nu så vi slipper det här vädret.

Jag har så höga förväntningar på den här våren och sommaren.
Vecka 29 ska jag till Gotland och där med basta.
Igår la vi fram önskemål om semster på jobbet så jag hoppas hoppas hoppas!
Jag tror att Kirre har fixat en lägenhet nu.. men man kan ju inte vela för länge så nu måste vi bestämma oss så det värkligen blir av!
Jag skiter nästan i hur lägenheten ser ut, det är ju inte där vi ska sitta och häcka om dagarna.
Man behöver bara ha ett ställe att sina grejer på ju haha.. hem och dusha, svira om och iväg igen :)

Vi har ju aldrig varit på Gotland before men jag har min bild av det där stället..
Vi bara vet hur bra det kommer vara, förmodligen bland det bättre man har gjort!
Som utomlands fast med svenskar :P
Brunbrända kroppar, feta briller, korta kjolar och shorts, galssiga klänningar att dansa hela natten lång i..
Träffa nya människor, sola bada festa bara vara där!
Tjejer säg inte att ni inte vill det här lika mycket som jag! Säg att ni ska med och göra det här till världens bästa sommar.........
Det kommer bli en vecka att minnas, i höst när allt känns som allra träligast igen så tänker vi tillbaka på den där veckan och minns det ännu bättre när vi tittar på alla miljarder kort vi komemr ha, right? :D
Så nu ser vi till att vi får semster den veckan allesammans sen drääär vi bara hihi!

Den är en av mina önskningar jag ber om att få.
Sen är det det där med lägenheten.
Då är jag nöjd sen meer än nöjd sen!
Sitter och tittar nu och det finns så himla fina lägenheter på Bellman.. det är som att vi bara ska ha en just där!
På söndag blir det visning igen.. sen såg jag att vi redan missat visning på en men de va dreamplejs nr.1 altså!
I'm telling you.. ååh det är så svårt att låta bli och bara önska önksa ÖNSKA!
En sån där lägenhet i sommar och ah jag bara leer! Fy fan tjejer!



Sommar Sverige :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Sommar i Sverigeee!!!

Lätt som en plätt jag älskar sverigee!!

2009-03-04 @ 19:39:30
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0