Jag hänger på trenden

Blev jag gald eller glad när jag vaknade imorse.. Oboy!
Våren är här.. jag har chinos på mig äntligen :)
Solen skiner och jag är på bra humör, gick upp tidigt!
Allt jag måste göra på morgonen är gjort och voice är fortfarande på.
Jag instämmer med dig Kirre.. trött på Jacob Ökvist.. idag gjorde han det frivilligt ju!
Han byter om till kostym och kör massa parlamentet skämt som han ska skicka dit.
Snacka om madiakåt.. (?) I think so.
Men lika glad för det är jag idag.. om jag ändå hade haft lite musik i öronen när jag cyklar ner.
Min mp3 bråkar med mig så a föreslog att jag skulle ta bort all musik och göra om.. men jag vet inte om jag tror att det är virus på mp3:n.
Någon som vet.. aja jag hinner nog inte göra det nu i alla fall så jag blir musiklös idag med.
Musiklös men inte glasögonlös :P
Fast jag har inga solisar som jag gillar nu.. funtar på att köpa ett par från Friis som vi har på jobbet.
Jag måste bara prova dom lite till och se om jag fastnar för dom.. Jag gillar dom :)





This is how I look today.
Chinos - Vero moda.
Vit tisha.
Tygskor - Dinsko.
Kofta - Odd molly.
Och jag har tagit fram min klocka igen. Den funkar inte just nu, tror jag måste byta batteri. Men jag älskar den så jag har den för syns skull :P

Imorn är jag ledig.. hoppas det är så här fint väder då med.
Idag är ju kirre ledig. Lyllo dig! Ut i solen med dig.. ha fest hemma haha med öppna fönster och hög muzik :P
Lyllo dig!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Äre virus på mp3n syrris? Haha

Muzziik-Viruuz haha!

2009-03-18 @ 20:07:55
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0