Jag är så lycklig så du kan inte fatta.

Jag och min bästaste tvillingsyster svävar på moln just nu! Vi har varit uppe på dom här rosa molnen sen igår när det blev klart!
-Vad blev klart?

Vi köpte lägenhet igår!!!

Ååh jag är så lycklig.. jag visste att det här skulle bli en speciell sommar och nu vet jag att de kommer bli det!
Nu är alla tvivel som bortblåsta och det finns inget som tynger mig längre!
Inflyttning senast den 4 maj och då bor vi på Bellman i en skiiit fin tvåa.
Balkong, parkettgolv, klädkammare, nytt kök & badrum.. kan du fatta det? Det är knappt så jag kan fatta det!
Leendet var som klistrat på mina läppar hela dagen igår på jobbet och jag ville bara skrika ut det :)
Kontraktet är redan skrivit så det finns inga frågetecken kvar.. den blir vår!

Jag har så mycket ideér i huvet.. eller vi har så mycket ideér haha och allt kommer bli sagolikt bra.
Som en jävla dröm.
Det kunde inte bli bättre!
Lyllo oss asså.. det här var vi värda :P
Mina möbler tillsammans med Kirres möbler och alla andra saker, jag säger bara lyckat :)

Så i slutet av maj blir det feet inflyttningsfest så skriv ner det i din almanacka!
Kanske slår ihop det med födelsedagen och har ett rikigt jäkla kalas haha :P
Fina balkongmöbler, blomlådor såklart, trall skulle vi vilja ha.. och det är bara balkongen lixom My gääd!
Det här kommer bli hur galet som helst.. nu är det bara körkortet kvar sen är jag så vuxen som jag kan bli haha :)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Grattis Kajsa...

2009-03-12 @ 20:26:29
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Lina

men hallå din boyfriend då? ska du flytta ifrån homom :O gör ni slut :O???

2009-03-12 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0