I hate headlines... (?)

Jag myser när jag är ensam hemma.
A har träning ikväll.. jag borde också.
Det är så jäkla långa dagar på jobbet just nu. Inget och göra. Inga kunder. Inga leveranser. Nada banana asså..
Då gäller det att skapa sina egna missons och ibland går det ju faktist rätt bra det också.
Fick faktist lite gjort med reklamtioner så det var ju skönt.
Det regnade när vi skulle hem.
Tröttsamt.. det duggade i alla fall och det räcker gott och väl för att man ska lednsa.
Jag köpte korv och bröd och åt framför charterhjältar.
Hade även några godbitar att smaska på som Kirre insisterade på att jag skulle ha med mig hem :)
Thaanks siz' det var mumsigt och mysigt.. ah jag bara mööös hihi.
A har köpt ett nytt soffbord så det är faktist lite extra cosy här hemma nu.. sista månanden vi bor här nu ju!
Ett år har gått fort.. 
Nu ska jag kika lite på nelly och låta mig frestas haha.. så lätt att bara klicka hem sommar plaggen nu.
Vill ju så gärna ha en baddräkt också men än så länge är min kropp inte baddräktsvänlig så det är det lika bra att låta bli.. en mindre sak att tänka på :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0