Det var hugget som stucket..

I nya lägenheten verkar det vara tvättmaskin också.. stort plus.
Eller verka vara, det är det nu och vi tror att den kommer stå kvar.
Så det vore ju ganska skönt nu när jag är van vid det men och andra sidan tar den lite plats och först hade vi tänkt ha en hylla där och få lite förvaringsplats..
Så jag säger som Niclas Wahlgren:
Det är hugget som stucket.
Haha jag garvar men det är nog bara Kirre som fattar.
När han åkte ur let's dance och David frågade om han helst hade velat stanna kvar så svarade han att det var hugget som stucket haha :D
Det ni... det ville jag skriva om i alla fall i brist på annat att göra.
Ganska uttråkad så jag ska slänga sopor nu och sen göra mat till a.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Haha HUGGET SOM STUCKEET...

Va fan, Mamma skulle också skratta :D

2009-03-12 @ 20:22:11
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0