Det fixas och trixas

Nu har jag återigen väldigt god tid på mig och slipper stressa.
Jag har gjort alla måsten, sminkat mig, håret, ätit frulle och tom. gjort i ordning två matlådor.
Inspirationen tog jag från Kirre så det blev makkisar, korv och wokgrönsaker.. så har jag en låda imorn me men sen får jag göra något annat för annars lednsar jag nog :) Men idag kommer det vara gott!
Nu är det bara lite andra kläder på kroppen som saknas sen är jag redo för en ny dag på jobbet.
En vecka kvar till lön och sen kan jag fylla på min garerob lite till.. det behöver jag (?)
Har faktist inte så mycket kläder hängades på jobbet nu men lite plagg som jag saknar känner jag.
Jätte länge sen jag köpte jeans, det gör jag så sällan för det är jag för snål för.. köper mest billiga plagg. Men nu ska jag fynda ett par Hudson jeans som är på rea och satt som en smäck actually :P 399 :- och ordinarie var väl närmare 2000 :- har jag för mig.. fynd Kajsa!
Men en vecka kvar som sagt..
Har klarat mig förvånansvärt bra den här månanden med tanke på all shopping, Gotlandspengarna och sparandet som tog fart den här månanden.. I'm proud!
Och från och emd nu ska jag införa något eget system på jobbet så jag inte hänger undan för mycket.

Max fem plagg åt gången eller något liknande.. Jag lär mig!

Nu ska jag klä på mig så vi får den biten undanstökad.

Tror jag ska hinna med något mer innan jag ska iväg.. har lite mer "vill-ha-plagg" att visa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0