Det blev club sanwich succé hemma hos oss

Yes.. jag stannade hemma ikväll. Mami funtade på att beställa pizza.
Jäkligt gott i för sig va men jag orkade inte pallra mig dit ikväll bara för lite pizza när jag hade handlat så bra middags ingredienser redan :)
Äter middag med Kirre och mamma imorn istället. Det blir mysigt.
Då kan jag och syrran göra selle hem från jobbet.
Så eftersom jag inte åt med dom idag så meckade jag i ordning club sandwich åt mej och bejbi.
Det blev fett altså :P
Jag har googlat det lite för och se vad man ska ha i bara för inspiration.. jag har ätit det utomlands men aldrig gjort dom home made lixom!
Mina blev en höjdare fast inte alls som de kanske ska vara tror jag..
Knaperstekt bacon, sallad, tomat, rödlök, stekt ägg på min, majonäs och en ost skiva.. och strips som doppade i ketchup och majonäs till- m m m säger jag bara.
Nu är vi mätta och belåtna. Jag diskade undan på en gång.
Det blir hockey på teve ikväll så jag ska hoppa in i dushen och ta god tid på mig och sen blir det Greys i sovrummet för min del.
Vi har god glass hemma och lantchips :) Om jag nu blir sugen för nu är jag mätt så det räcker.
Jag hade tänkt ta en bild på mina fina tallrikar men jag sket i det.. var så ivrig att få sätta tänderna i det :P
Hade bara ätit två bullar och ett glas mjölk idag så jag var ganska sugen kan man säga! Och sen blir det inte så bra bilder när jag tar på mat, har försökt förut så det är ingen idé ändå. Meen dom va lika fina som Kirres.. eller nästan :P
Ikväll kommer jag vara törstig hela tiden för jag åt rödlök idag igen.. suck. Då blir det till att dricka :)
Bäst att sätta fart så jag hinner bli klar med håret innen teven börjar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0