Dagen lider mot sitt slut..

Snart kallar sängen på mig.
Ikväll blev det let's dance och god middag hos Kirre.
Vi åt potatisgrattäng med kött sallad sås och lerpa :P Det var skit gott.. jag o Kirre vart skit nöjda med lerpa, tropiska frukter var år o dar sen jag drack!
Det hade varit fett gott nu.. skit törstif efter cykelturen hem.
Lite damp på min mp3.. tycker att jag laddar den men den dör ganska fort så ikväll hann jag inte äns lyssna hela vägen hem.
Men nu är jag hemma.. dushad och kläär.
Dushade och plattade håret hos Kirre. Just ja, jag ska ju spraya mig ikväll. Orkar jag det (?) Jag måste ju de!
Så måste klänningen kortas av.. fast jag fick ju sovmorgon imorn så det ska nog hinnas då i för sig.
Hoppas att det inte blir alltför stressigt efter jobbet.. jag ska i alla fall göra allt jag kan för att undvika det.
Sminkad och klar ska jag vara med fransar så det bara är att fylla på.. håret ska få sin välbehövliga volym redan på morgonen och kläderna ska ju inte vara så svårt i alla fall :P Hoppas vi haha.

Senario: Knappar på datan.. ööh dididi :) Haha kirre fattar väl.
Skit värd kväll med min syster och mor.
Tack för en trevlig kväll med mycket skratt! Love you guys <3

Alla som inte ska till Bj är våldtäcksmän :P Imorn har man fan chans på värsta fina priserna ju, så kom dit vettja.
Kommer bli ösigt som fan.. Köör nu för FA-AAN uppsala haha!
Skit mycket folk hoppas vi på, mycket folk som jag känner haha.
All my ladies will be there... och du med Josefin Åkerlund :)

Nä nu ska jag sprya mig så jag kommer lukta pecka när jag lägger mig!
Sov gott så ses vi imorn :P


Kommentarer
Postat av: Kristina

Luktar du pecka nu kajsa? Haha nöördis.

Dididiiii

2009-03-08 @ 16:24:36
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Haha you say what sista?

Jag luktar mumma ju.

2009-03-12 @ 15:39:04
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0