Cola släcker inte törsten.. den gör en bara piggare ju!

My gäd köket som Bygglov fixade i kvällens program.
Det var stört snyggt.. modernt kombinerat med lite gammalt stuk.
Men nu ringde systeryster och jag har egentligen inte tid att blogga mer nu.
To much to talk about.
Men jag ska dra en snabb resume av min dag men jag ska fatta mig kort :)
Det gick bra på jobbet, det gick bra att cykla hem haha för första gången på länge kunde jag/vågade jag trampa på lite och lyfte blicken från marken :P
När jag kom hem så väntade räkmackor i kylen.
My gäd va glad jag blev.. vad kan jag säga, jag älskar räkor och jag älskar räkmacka!
Älsk hade fixat och det var skit smaskigt.
Kirre hade frestat med club sandwich som hon skulle göra ikväll så räkmacka satt inte dumt alls ;)
Men nu är man ap törstig för att man har ätit rödlök men det är smällar man får ta.
Försöker släcka törsten med lite cola.. det känns bra precis när man har den i munnen typ sen är man likförbannat lika  törstig igen haha!
Desperate var efterlängtat.. så jag är nöjd nu och extremt mätt!
Imorn har jag min lediga dag.. får se vad jag ska göra för nytta då?
Kanske pallrar mig ut till högarna med lite muzik i öronen men jag ska inte säga säkert..
Sovmorgon först och främst sen får jag ta dagen som den kommer.
Kanske göra lite workout pass här hemma istället, utan att gå utanför dörn ;)
Sist jag gjorde det fick jag sån jävla träningsvärk haha.. och det var inte mycket jga körde.
Lite arm övningar och sen vågade jag mig på att lyfta lite med vikter eller ja med a's hantlar!
Gapskratt jag tror inte att det tog särskllit mycket.. fast jag fick ju träningsvärk :P
Anyway jag skulle ju fatta mig kort och nu har det bombis gått tio minuter och då skulle jag ringa upp Kirre.
Sov gott damer och herrar.. det komemr denna dam att göra i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0