Em bra start på en ny vecka

Jag har inte uppdaterat på flera dagar.. I know.
Tänker inte dra hela storyn heller, det är för sent. Eller jag pallar i alla fall inte.
Utklädda typer som gav oss ett flera goda skratt :P När jag visar bilder kommer allt att klarna haha.
No needs for more explanations. (stavas det så?)
Faan paniiiiik asså... Va fan också!
(Internt skämt mellan twinsen och matilda)
-Vaar är Bo?
(Detta likaså :P)
Lördagen var den bästa på länge faktist i alla fall.
När jag får tillgång till lite bilder kan jag visa dom så kommer ni se hur kul jag hade :)
Söndagen var också störtskön.
En riktig bakisdag hemma hos Kirre tillsammans med Matilda.
Massa mat haha och dåligt teveprogram.
Pommes talrik, bakpotatis med skagen och bröd, ost och kex.. godis :) När jag kom hem fortsatte jag med kladdkaka och glass.
Skämms på sig (?)
Haha.
Beck var sjukt spännande igår. Åh va bra den var. I guds namn.
Synd att det var sista.. dom är så bra! Men det var en bra avsluting.. inte att Oberg dog altså men.. aja :)
Idag är jag ledig och det behövde jag.. det känns skönt. Mami väckte mig med ett sms imorse och sa att hon va hemma, hon också.
Så jag fixade lite hemma sen traskade jag hit och än så länge är jag kvar.
Jag har badat! Åh det är så skönt oct ta ett bad. Mami hade skum så jag låg och gonade till mig i skummet hihi.
Sen peelade jag fossingarna och smörjde in dom, pellade händerna med mamis mary kay sett så även dom är mjuka och fina.
Hela jag är mjuk o go och luktar gott :)
Vi lagade mat sen.. köttfärssås och spagetthi. Den vart super och jag har matlåda tills imorn! Sweet.
När jag kom hit fikade vi framför teven med saft och hembakat. Sweet again.
Men ett minus är att jag vaknade upp förkyld. Mami är också förkyld så vi snorar tillsammans.
En dag kvar sen är det lön.
We like.
Jag tänker bara på flytten.. tyvär blir det väl två flyttar inom loppet av en vecka.
Vi måste vara ute ur lägenheten på torsag/ sista april och lämna ifrån oss nycklarna kl. 13.00 senast.
Vi kommer få stuva in alla prylar hos mami under hlgen.. det går ju förstås ingnenting är omöjligt och jag trvis här :)
Meen det kan ju kännas lite onödigt.. men det känns som att det kommer bli så om säljarna inte är väldigt tillmötesgående.
Inget man kan räkna med dock satte..
Jaja nu blev det bra många fler rader än jag hade tänkt mig.
Ska umgås lite mer mad mami nu och sen kankse jag ska ta mitt pick och pack och gå hem.
Fortsatt trevlig dag.



Kommentarer
Postat av: carolina

Finis <3 :)

2009-03-24 @ 09:29:02
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0