Bedrövligt.

Idag är det allt annat än vår i this town.
Jag spyr på det här vädret och bara tanken på att jag för en liiten liten stund sedan var mitt ute i kylan.. bedrövligt rent ut sagt.
Det var kallt och jäkligt idag.. jag hade bara tunn jacka, tunna skor, runna vantar.. ja allt var tunnt idag!
Mitt eget fel i know men ändå.. imorn tror jag det blir tjock jacka för det här håller unte när jag är så förkyld som jag är nu.
Meen imorn är det lön och jag älskar det.
Har bara en liten peng kvar på Gotland att betala nu när Carolina ska med :)
Det kommer bli guld.
Ska självklart försöka spara lite extra slantar till flytten för då kommer det ju va massa saker vi vill ha då :P
Men det blir bara kul shopping.
Ska shoppa lite på jobbet i vanlig ordning och ett par gudomliga heels på Bianco som jag la undan idag.
Bild på dom hittas här
Nu ska jag slå mig ner i soffan brevid älskling och inte göra ett jota mer idag..
Tog en cheese och läsk på vägen till cyklen så hungrig är jag heller inte :)

and that's it for today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0