Bästa sättet att avsluta min helg på.

Okey.. jag var lite kortfattad inatt men jag var rätt slut.
Det var shlagerkväll som sagt.. Frida och Carla var vårt sällskap :)
Vi köpte massa snacks sen stannade vi på Java och köpte med oss Sushi och lite china mat åt damerna som inte är sushi frälsta än.. men obesrvera än :P
Jag tror jag kommer tycka om det när jag har ätit det några gånger till.. jag gillar ju wasabi så jag har alla förutsättningar haha :)
Som sagt så hejade jag på Måns och Alcazar var också bra men det vart ju ingen av dom som vann som alla säkert vet.
Vem vet.. operan kanske gör balt länderna knäsvaga (?)
Det var en jätte mysig kväll i alla fall och klockan tickade och jag hade ingen bråska hem så det blev sleepover för min del.
Den här dagen började bra när man väcks av solsken.
Får en så härlig känsla i kroppen av vår som sakta smyger sig på!
Får inte alla det.. ;)
Idag har vi hittils bara pratat lägenhetet och inredning och jag älskar det!
Tror jag hänger här hela dagen.. gör en god lunch i tvilling style :P
Ikväll blir det ännu mera god mat.
Våran mami och Matildas mami ska bjuda oss på china resturang ikväll.
År och dar sen vi umgicks allihopa.. bara lina som saknas ikväll då.
Det ska bli super trevligt och kommer bjuda på många skratt, det är lixom sånt man vet i för väg när vi ska hänga :P
Right girls (?)
Så som sagt bara god mat den här helgen men va fan.. det är bara tacka och ta emot.
I fredags var det pizza med älsk till let's dance.. det luktar svull haha.

Jag är på det här bra humöret i princip hela tiden.. det är egenligen inget som kan förstöra det.
Vi bara ler och det kommer vi fortsätta göra.
Jag och min sirra.
Det är tydligen dom som har sina funderingar kring den här flytten och ifrånflytten.
Va händer med killen då? Va händer med killarna som du ska ta med dig hem?
What about him.
Nej, vi gör inte slut vi blir särbo- igen bara.
Så vitt jag vet så är det inget konstigt med det.
Jag har ju bott med Kirre i tjugo av mitt snart tjugoett åriga liv - i samma rum så jag tror vet att det kommer bli helt fantastiskt!
Ja, jag flyttar ifrån min pojkvän men så vitt vi vet kommer det bara göra oss båda gott och det är dels därför vi gör det.
Jag kommer sova hos min älsking också förstås, vi kommer ha en soffa som är sovvänlig och min sirra är ingen sån tjej som drar med sig hem en ny sängvän varje helg så vi kommer inte behöva ha varsitt sovrum.
Nu vet ni det :)
Slut på update för nu vet ni vad jag har pysslat med och vad jag kommer syssla med.
Ut i solen och stek vettja.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0