You and me baby

Fan va seg jag har varit den här morgonen.. ussh.
Tog tid att bli klar.
Men nu är jag så gott som redo för en torsdag på jobbet.
Målar naglarna med Trind, tog på mig ett linne/tukina från odd molly med leggings bara.
Är så pirrig nu..
Dels för Kirres skull, hoppas allt går bra!
Sen är jag pirrig för en sak till. Idag har vi fått en ny tid för läpparna... så efter jobbet- Äntligen!!!!!
Hoppas värkligen det blir av nu haha annars kommer jag inte säga till förns det är gjort :P
Men jag troor inte att det behövs!

Efter det ska jag nog hem till andreas.. beronde på hur svullna min läppar är då?
Hoppas värkligen på det här nu. Jag räknar med ett du och jag nu så nu får vi det här att funka.
Pliiiis don't let me down.
Det är nu eller aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0