Vart höll jag hus i helgen?



I lördgas skulle jag och Kirre ha räkfrossa.. bara vara hemma och mysa.
Jag jobbade och Kirre var ledig.
Det blev ändrade plans.. två hetnosar fick Kirre på andra tankar och lockade med fest hos Carla.
We are so in :P
Jag fick mina räkor när jag kom hem, det var bara att sätta tänderna i dom lixom.. skalade och allt!

Seen blev det fest som jag kommer sammanfatta lite..

Vart:
Hos Carla i Fålhagen.
Med: Hetnosarna från Sävja.
I glasen: Cider, rosé, asti och snusk shots :P
Ur högtalarna: Allt som var dansvänligt.
Med: Ett leende på läpparna hela kvällen.
På mig: Klännig från Motel.
Farkost: Cykel och limo taxi :P
Birger's sommarpremiär: Inte mer än en 30 minuter i kö.
Krog: Tveksamt.. räknas terrsaen som krog haha.. så isf Ok!
Med: Grabbarna och snygg Matilda.
Sov: Hos mamma.
Varför: Kirre bidrog med härva :))
På kameran: Över 300 dans pix :P
På en skala 1-10: Lätt en tio-poengare. Bästa förfesten på länge!
Gjorde: Rökte haha..
Bakis krubb: Två korvar på ikea.



Tjejer ni är så jävla grymma.. fan vad glad jag är att jag följde med :)) Spontant och härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0