Trött och frusen..


Mean girls, cheescake och snart en dush..

Vi blev skit sugna på glassbilen idag, en rikigt fet mix. Ååh va sugna vi blev och tro på fan att glaggbilen skulle komma förbi våran gata ikväll :))
Det går bra nu.. eller kunde ha gjort.
Vi missa den haha så jävla sämst man är.. satt här uppe och lyssna efter den där melodin men den kom aldrig.
Det fick bli cheescake med mango istället som var ap gott det också!

Kirre sitter i dushen och jag hoppas hon är klar snart för jag behöver få up kroppstempen lite känner jag.. raggi raggi!!

Va ska man göra på midsommar då tro?
Carro och Calle är inte hemma, Carla är inte hemma.. är Frida hemma tro? Troligtvis inte va.. Andreas är inte hemma, my gäd va ska vi göra då?!
Sviker vädret blir det iaf sill lunch för mig och syster på balkongen eller inne haha.
Mm skulle vilja ha nu.. fan va vi längtar- Matfantaster <3

Försöker hållla någon form av diet nu, viktväktarnas till lunch och idag blev det nyponsoppa till middag.
Fettt tråkigt krubb.. thumbs down ändå tills man ser resultat.

Cheesecaken och glassen hör visserligen inte rikigt dit.. ehm ah men ändå! Vi vet det iaf :))
Färdig babblat för ikväll.
Dush och sen säng.
Natti natti <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0