Happy face


Ledig måndag och det är soligt.

Syster har redan lämnat mig för jobb och jag är redan igång.
Känner mig utvilad och full av energi, det är sooool ute :))
Har dock inget alls inplanerat för dagen men något måste jag ju göra..
Någon som som är ledig tro?

Det blev bara en snabb update igår men hela midsommarhelgen var skön och jag hann både med fest och familj kan man säga!
Käkade middag hos mami i lördags och det var lika gott som vanligt.
Igår ville dadi ha middagssällskap av sina döttrar men vi sköt på det till någon kväll i veckan.
Matilda var här hela söndagen och hängde med oss så kebab lockade mer igår :P
Jag ska äta upp varenda pommes frittes haha.. Det gjorde vi inte alls!
Men det var sjukt gott och en sjukt trevlig söndag även fast jag var halv om halv död på förmiddagen eller ändå fram till tre tiden skulle jag tippa.. sen nyktrade hon till :P



Värd kväll.. väldigt mycket bilder som vanligt och resten kommer nog upp på fejjan förr eller senare :))

Kommentarer
Postat av: Serri

Rosa cykel!? jag vill också ha!!!



;) kram

2009-06-24 @ 22:20:53
URL: http://serritimes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0