Typiskt.. magsjuka som ställer till det!

Lycka, jag slutade klockan sex idag och slapp stängning.
Men lyckan hade kunnat vara större om Kirre också hade slutat det men det gjorde hon inte så jag hann hem före kan man säga.. men hon kommer nog snart och då ska vi ut på veckans första powerwalk.
Efter jobbet passade jag på att handla.
15-pack ägg så nu har vi för några dagar iaf :))
Äter ägg like all time nu haha.. ehm och gissa vad hon köpte mer?
Jag hade ställt mig i kö men kom på en sak som jag saknade i korgen.
Äpplen haha :P
Tjejer, det är sant!! Jag gick tillbaka och tog fyra gröna äpplen, sånna som vi gillar!
Kanske tar me ett ut på powerwalken..det ni!
(Värsta grejen tänker ni eller som inte känner mig that well men vi är inga frukt tjejer)


Vi hade världens otur idag och fick inte komma och förändra våra läppar ikväll :((
Hon som ska göra det har åkt på magsjuka så vi får hålla tillgodo med våra egna några dagar till..
Ååh jag vill så gärna, det kommer bli så fint *peppar peppar* hihi :))

När vi kommer hem ska vi se Desperate och äta nyponsoppa och glass!
Mumms..
Nu ska jag speeda lite så jag är klar nu hon kommer.
Jag har lindat in delar av min kropp i plastfolie.. jag har hört att det ska rappa på förbränningen lixom (?)
Stämmer det, det återstår och se haha.
Vad gör man inte :P
Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0