Till den där jävla bittra bitterfittan

Fan va less jag blir på människor som tror att dom har rätt att hävda sig om allt och alla.


Komma här och tro att du har rätt att dömma mig och min syster på våra bloggar som btw. är en form av en dagbok.
Du ber oss lägga ner hela jävla bloggen och köpa en dagbok istället.. För vadå? För att du inte pallar med att läsa mina trista inlägg men trots det gör det för att jag länkar på Facebook? Ärligt talat tjejen..

Hur många gånger per dag är du inte på min blogg.. jag har inte länkat på 24 timmar men du har trots det åter igen hittat hit och fortsatt kladda.. skriva massa skit och elakheter och bara visat hur bitter du är!

Du säger att du är så jävla ointreserad och att ingen annan heller finner min blogg givande, hur du nu skulle kunna veta det när jag har statistik som säger an annan sak..
Behöver jag förklara för dig hur många gånger du redan har sagt emot dig själv?

Har du inget bättre för dig än att sitta och påstå att du vill hjälpa oss genom att leka Finn fem fel hos oss?
Patetiskt, ledsamt, elakt, fult, fegt.. jag har många ord för dig min "vän".

Inte nog med det, där sitter du och skriver skit om oss och har inte stake nog att berätta vem du är.
Du gömmer dig bakom ett jävla Mmm. Men du törs inte äns skriva ditt namn!
Vad har du för rätt att skriva den där skiten på min blogg?

Du har små bröst.
Du har basröst.
Du har dålig hållning.
Du har fula ögonbryn.
Du har plast i ansiktet.
Du har hängiga armar.
Du är osäker, ytlig och patetisk... the list goes on men det där är några saker som du har klankat ner på hos mig och min syster och du hävdar att du vill hjälpa oss?
Antingen måste du vara nästintill perfekt själv, fast det tvivalr jag ju på, eller så kanske det är så att det är du som är osäker?
Men vad vet jag, jag vet ju inte äns vem du är!

Inser du vilken skada du skulle kunna åstakomma om du skrev så där till en anorektiker eller en person som har/haft ätstöringar?
Jag har aldrig sagt att min kropp är perfekt- att jag vill ändra saker på min kropp är en sak men för det är jag varken osäker, ytlig eller missnöjd men vare sig min ut eller insida!
Nej, mina armar skulle kunna vara mer slimmade men det är fan inget som du ska påpeka som ett fel hos mig!


Get the fuck out of here or keep your mouth shout..
Jag tvivlar starkt på att du kommer säga vem du är så jag föreslår att du (om du inte redan gjort det) tar bort mig och Kristina från dina vänner på facebook så slipper du se våra ständiga uppdateringar som tvingar dig hit..
It's a win/win situation :))



Kommentarer
Postat av: Carla

skit i henne. ge inte den uppmärksamhet som hon (eller kanske han??) söker så desperat!! det finns ingen anledning att ge en sån patetisk människa nån som helst energi över huvudtaget. han/hon vet mycke väl om hur pinsam han/hon är och mår dåligt över de. det är därför han/hon skriver så som han/hon gör. vissa mår bättre själva av att trycka ner andra och påpeka deras fel och brister. det är den personen det är synd om. de är bara att hoppas på att han/hon har iaf nån vän/familj som bryr sej och vill hjälpa denne till att bli en bättre och självsäkrare människa.

ni är fina och sköna tjejer, de vet ni om och de gör vi också, era vänner. vi som spelar roll :) lyssna på våra fina ord och stäng sånt där trams ute!!

2009-06-14 @ 20:52:20
URL: http://carlatycker.blogg.se/
Postat av: Maria

Snacka om psykfall. Sådana människor har inget liv och är patetiska människor. Skit i dem!

Kram

2009-06-15 @ 00:22:54
URL: http://mariabendjamin.se
Postat av: Marlene

Det är så uppenbart att dom är avundsjuka.. Skit i dom.. Puss

2009-06-18 @ 13:43:22
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Taack tjejer.. ibland behöver man en spark i baken och någon som pushar lite även fast jag vet att hon har fel :))

2009-06-18 @ 23:03:20
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0