Tänk om vi kunde hoppas på sol imorn me..



Imorse hade jag inge bloggflyt direkt.
Hade tänkt hinna ikapp men icke sa nicke.
Blogg.se vägrade sammarbeta så jag fick vänta.. och vänta.
Hann med något imorse trodde jag men inte äns det blev publicerat.
Men nu är jag ikapp :))
Det blev ingen power walk idag för tiden sprang ifrån oss kände vi.
Jag ska snart ta en dush så det inte blir det sista jag gör..

Åh det var ännu bättre väder idag, jag fick as ägig lunch idag tillsammans med min syster.
Så värt när vi kan luncha tillsammans, hon hade pankisar med sig till oss med socker och lingonsylt!!
Det är gott med lingonsylt :P
Sen satt vi på en bänk i solen och glodde på folk och åt glass.. Värt värt!
Vi fick tom. lite färg tror ja haha..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0