syster i dushen och datan på toan..

Måndag.. ny vecka.. tom. ny månad :))
Juni det känns som att sommaren har tagit fart, we lööve it!
Jag har vart snål med inläggen under helgen och det ber jag som vanligt ursäkt för.. meen det finns ju alltid ett men :P
Det har varit fantastiskt mycket att göra.. helgen har varit den bästa bästa på länge!
I fredags var det mys- mami kom hit och lagade mat i världsklass!! Vi dog haha..
Färsk potatissallad, lövbiff med seanp och lök i som vi älskar.. ah men bröd och cider och hela baletten :P
Vi dooog!!
Skit värd kväll med mamsen som körde sleepover.. eller drog en shlagg på soffan haha som min syster hade kunnat sagt.
"ah det kan man göra...."  well well :)
Det var fredagen det.
I lördgas var det fest fest fest.
Carolina körde en klassiker och överaskade oss som aldrig förr! Vi flög på henne bokstavligt talat och körde gruppkram i hallen <3
Kärlek.
Det vet fett.. carlisen kom inte långt efter och sist men inte minst så kom matilda på hojjen :P
Ååh det var så bra. Här hemma var det bra, jag älskar att ha balkong med utsikt över bellmansparken.. det var dans redan här hemma i riktig carro och twins anda!
Festen fortsatte ner mot stan- på cyklar och in på Birger, mötte upp Frida och festen tog aldrig slut.. som sagt hela kvällen var ett stort kalas!
Så mcyket jaga skulle vilja skriva men tiden räcker inte till just nu.. sitter på badrumsgolvet btw med datan på toalettstolen och kirre har precis dushat klart :)
Söndagen var en rikigt söndag asså.
Vi körde årets första dopp actually.. i pool på fyrishov utebad but still!
Skit värt fast vi måste skaffa sommarpass för 85 kr är på ok för dyrt *host* snålisen.
Vi va ute nästan hela söndagen.. visa våran kärlek till våran mor på morsdag med blommar och choklad och fika i solen, sen blev det grillning och mys o kubbande i bellmansparken.
Fet helg.

Det här blev längre än jag hade tänkt mig men nu ska jag runda av.
Kanske kan visa lite härliga bilder imornbitti om tiden räcker till och fö den som inte vill vänta har Carla som vanligt varit snabbare än oss :P

Sov gott nu finisar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0