Sitter som en gammal gubbe i soffan med ont i ryggen.. help me!

Godkväll allihopa!!
 
Vad gör ni?
Jag och sirran ligger i soffan med täcke och myser och njuter av våran ledighet :)
Jag sitter/ligger piss och får bara ont i ryggen.. törstig är jag med!
Det är typ nada på teve så vi ser Grannfejden..
Vad är det för jävla fason dom har mot varandra egenligen?
My gääd!
Vuxna människor som beter sig sådär.. dom är hlet hatiska asså.
Vi bara skrattar åt det: "Är han ute i skogen och blir ormbiten så dör ormen"

Vi åt tacos ikväll, ganska nyttigt ändå.
No breads.. bara grönsaker och kyckling i lite lätt creme fraice så vi fick kycklingtaco känsla big time!!

Åh jag måste erkänna att jag är avis på Carla och hennes midsommarfirande.
Jag är inte en sån som måste fira midsommar men ska man göra det ska man göra det som hon ska :)
Hoppas ni får bra väder också snyggis.. det lär inte vi få haha.
Men jag har inte så stora förväntningar.. händer det något skoj så är vi på den båten kan man säga.
Så kan vi säga :)


Saknar dig gubben, men nu är det inte så många dagar kvar.. sen kommer du hem!

Jag ska inte sova än på ett tag men jag säger natti natti nu.
Ååh sex and the city nu.. precis vad vi behövde :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0