Sista dagen.. snart midsommar :))

Okey.. en dag till sen är jag ledig!!
Har fortfarande ingen aning om vad vi ska göra men jag är ledig och det är huvudsaken.
Jobbar ju midsommardagen så vi kan ju egentligen inte åka bort någonstanns heller..
Det visar sig väl om det blir nått härj eller bara mys..
Härj va det iaf i lördags och eftersom det har varit snålt med bilder sen dess på valde ju ut två.. på mig själv :P
Har inte visat läpparna så mycket kankse och från lördagens bilder såg det ju ut som jag hade klistrat dit världnes ankkäft när jag smilar..
Inte så smakligt kankse men nu känns dom mer naturliga!

Men här hittar ni lite mera bilder.. och på Matildas face :))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0