Så mycket jag hade kunnat hinna med..

Okej.. klockan har sprungit ifrån mig idag, eller rättare sagt tiden kanske.
Den här fruktansvärt sega datan sinkar min tid mer än något annat!!
Sjukt irriterande när jag inte äns fått särskllit mycket gjort.. på datan altså.
Jag har faktist hunnit med en del idag.
Städat!
Världens berg med disk sen helgen tog jag itu med, damsög hela lägenheten, bäddade, hängde upp alla kläder på stolen.. och hängde in lite i garderoben, tvättat, hängt upp alla jackor som min kära syster dumpade på hallgolvet.. med mera med mera :))
Sjukt effektivt! Nu är det rent och fräsht.

Har varit iväg till tobbes torg och hämtat våran paket från H&M. Rätt skönt ute förutom att det blåser.. solen skiner ju i alla fall så.. I paketen var det skor och bikini..skit nöjd. Kanske hinner visa sen :)
 
Ska strax cykla över till mami och hjälp henne lägga ut en annons på blocket.
Sen ska jag hem och vänta på syster och sen blir det veckans tredje powerwalk.
Nu har jag en dum fluga här inne.. crap. Går ju inte att ha balkongdörren öppen. Sämst.
Flugor är det klart dummaste jävla djuret jag vet..damp!
Har hämtat flugsmällan.. you better watch out!!

En sak till, vi har en jätte spännade sak på gång!! Åh jag säger inte vad än men det dröjer nog inte så länge tills jag gör!
Gaah vad pirrigt :P
Nu ska jag iväg ut i blåsten igen..
Later my friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0