Partytrollen slår klackarna i taket ikväll också.

Party it is :))

Fan jag är inte bortskämd med lediga lördagar.. men idag har jag varit ledig, och imorn likaså även om det inte är rikigt lika ovanligt!
Jag har kunnat unna mig massa timmar framför spegeln utan stress :P 
Fortfarande inte klar haha men så är man ju segast i världen ibland!
Mejken är iaf på plats, lösfransarna behöver bara lite mascara, håret är volymat, långt och stort och naglarna är nymålade med Trind.
Lite mascara och lite kläder så börjar jag se ut som det partytroll jag vill se ut som på lördagar ju.. sweet ha?

Nu är jag inte ensam längre heller, syster kom instormandes efter världens träligaste cykeltur tydligen..
Pratade just med Frayday och blev ännu mer pepp för kvällen..
Carro skulle hem och vila precis som frayday och sen rätt var det är så plingar det nog på dörren :))

Ladies ikväll slår vi våra nya heels i taket!!!

Har hunnit med massa idag, damsugit och städat lite, haft mami på besök och fikat lite...... massa va :))


(Inte sista för dagen hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0