Nu försvinner jag nog för ett tag............







Middagen hos dadi var många saker.. det var gott, det var mysigt, det var soligt och det var bara bra :)
Tycker i och för sig alltid att det är mysigt med middag hos päronen så.. thumbs up!

Men nu har vi bestämt att datan måste fixas.
Kan inte skuta på det längre, vill inte skuta på det längre så imorn kommer padi och hämtar den.
Kommer altså inte bli något bloggande på ett tag, men jag får passa på när man är borta hos någon haha.
Liver leker vidare i en rasande fart och nu har jag iaf fått ordning på designen!

Nu ska jag dusha av mig och sen krypa ner i sängen.
Imorn ska vi ut och äta middag efter jobbet.
Alla tjejerna.. mysigt som fan! Skit länge sen alla gjorde något :)

Natti natti och adios amigos! Siz' says Hey :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0