Midsommarfest och min snygging kommer hem inatt!!


Okej folket :))
Det blev inte så mycket midsommarfest för oss igår, men i daget lockar vädret till fest!
Någon som håller med?
Midsommarfesten fortsätter väl ikväll ladies.. våran dörr kommer iaf stå öppen om det blir så.
Tjejer va säger ni.. ska vi dra på oss heelsen, göra några fina lockar i vårat hår och klä våra kroppar med något somgrigt, snyggt och dansvänligt :P

Inatt kommer min snygging hem också och han kommer va så jävla stekt för ovanlighetensskull.
När är det min tur att steka.. om inte för så vecka 29 men deom snyggaste, right ladies :))
Stek, stek steeek.................


Ikväll vill jag göra något kul med mina partytroll :P  Call me.
Vi joobar mellan 12-16 but I am on my beest mood today.. Vilken dag!




I wish it was me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0