Middagsdags hos dadi


Nu blir det nog bara en snabb update.

Syster slutar prick nu och jag ska stå redo här nere när hon kommer.. men hon har inte ringt än :)
Vi ska äta hos dadi, super mysigt och super gott!!
Pappa hade nog inte kunnat bli kock för passa tider är inte hans starkaste sida men matkunpskaperna hade gott och väl räckt till :P
Mina fötter kräver lite mycket ompyssling när jag kommer hem sen.. dom bara dunkar.
Måste skrubbas och smörjas.
Men ikväll fortsätter mitt liv att leka.. jag känner ingen stress för någonting bara längtan snarast!
Nu fick jag ett mms av syster.. åh jag kan inte öppna det!
Sämst, men då måste jag pysa!
Trevlig kväll.

 

Kommentarer
Postat av: carolina

& fin varu i den när du satt där på bänken.

finis <3

2009-06-24 @ 22:05:34
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

hihi tack darling.. du va så fin du me så :))

2009-06-24 @ 22:47:06
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0