Med ett leende på mina läppar.

Vädret är äckligt idag också.

Det blir altså keps, fläta och paraply när jag ska ta mig ner på staden för en lunch med min fina syster.
Igår var final i talan 2009 och en va mina favvisar vann.. Charilie Caper.
Jag hejjade nog lite mer på dans snubben och piano David.. Haha han var rolig..
Hade nog hoppats på honom faktist.. som ville köpa en flygel och allt!
Anyway.. jag och a köpte med oss mat från java och satt och svullade.
Vrål gott.. altså var det vrål värt :P  Inga skuldkänslor!
Han åker bort från mig nu i en vecka, semster i turkiet.
Lyckos han hihi..
Är hemma hos a fortfarande och det är lite för tidigt att cykla ner än..
Kanske ska in på systemet efter lunchen men sen blir det raka spåret hem, in i dushen och sätta igång prosessen för kvällens bravader :))
det blir dans med mina vackraste*

Later mina vänner och ovänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0