Jag har världens bästa vänner.






Äntligen ligger jag nerbäddad i sängen.
Dushad och klar, har tom. plattat håret.
Dagen på jobbet gick över förväntan men det var nog mycket för att jag var helt inställd på jordens trögaste dag!
Det var dock segt.. inge kul och stå i en källare typ när det är svensk sommar.com ute ju.
Till råga på allt så var Matilda och syrran ute och badade så jag fick ju veta vad jag skulle missa kan man säga :)
Nåja, det var inge synd om mig.. alla måste ju knega haha.
Jag fick ju träffa mina flickor tillslut jag me och njuta av solen fick jag faktist med.
Både på min lunch och hemma i Bellmansparken!

Det belv korv och marsmallows grillning och kubbspel med dom vackra.
Frida, Carla, Matilda, Jossan och Andreas.. och så twinsen :))
Jag älskar det här, att göra saker hela tiden- så fort man får chansen.. guld värt.
Ni är min skatt vackra och roliga vänner.

Sovgott mina vänner.. I know I will!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0