Igår blev jag faster åt en fin liten kille!!!


snart är det helg..
Syster har lämnat mig som vanligt.. hon som har haft dom tidiga passen den här veckan.
Jag är klar, målat mina naglar med Trind, sminkat mig och dressat.
Idag har jag ett par mörkblåa jeans från Killah på mig och en vit oversized tröja.
Eneklt och sniiggt :P


Meen hur kunde jag glömmaaaa det igår !?
Jag belv faster för tredje gången :))

En fin liten kille som äntligen masade sig ut.. 10 dagar över tiden!
Nu är deras familj fulländad.. tre killar.
Ååh lycka, jag är så glad.
Vill träffa den lilla pajsaren nuuuu ju. Tror vi åker dit nästa söndag och låter honom bli lite hemmastadd först :P
Grattis Brursan...!!
Det blev ju förstås ingen liten flicka men det visste vi ju egentligen och det gör inte ett dugg...
Vi har ju lilla Wilma, och nästa hopp om en flicka blir det väl inte förns det är dags för mig eller syrran!?
My gäd haha.. det känns så långt borta ju, men Mange fick ju Emrik (hans första) när han var tjugo.. crazy och tänka att jag eller Kirre skulle blivit mamma för ett år sedan ?? Crazy.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0